20 Mart 2010 Cumartesi

yaşa bakmaz aşk!

henüz 35 yaşındayım. bazıları için çok gibi gelse de insan kendine 35inde varıyor sanki.
klişeleri sevmem ama bazen klişesiz hayat nasıl olurdu diye düşünmeden de edemiyorum. çok güzel değilim. ama bakımlı ve hoş bir kadınım. iyi bir eğitimim var, sürüsüne basacak kadar da iyi bir kariyer. gerçi şu sıralar işten ayrılmayı fena halde düşünüyorum.
hayatın bu kadar kısır döngüde olmasını kabul etmemi kafam bir türlü almıyor. bu kısır döngüden ya şimdi kurtulacağım ya da hiç.
ben ciddi ciddi olarak yaşam tarzımı hatta şehirimi değiştirmeyi düşünüyorum.
nerde kalmıştım? iyi bir eğitim, kariyer, hoş ve bakımlı bir kadınım. ama yalnızım. yok öyle nicel yalnızlıktan söz etmiyorum. etrafımda hatırı sayılır bir insan topluluğu var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder