21 Mart 2010 Pazar

Achilles' heel

Zayıf noktanız ne derseniz? elbette pek çok yanıt verebilirim. Şu aralar tek zayıf noktam tatlılar. Hayatta karşı koymadan bana itaat eden sınırlı sayıda gruba giren yiyecek ve içeçeklerden söz ediyorum. Benim zayıf noktam bu aralar bu: Achilles' Heel: Bir dilim ev yapımı baklava ya da sütlaç...
Aslında bir aralar itiraf ediyorum beğenilmekti tek zayıf noktam. Yok öyle ağzı beş karış havada ayran budalası kadınlar gibi erkekler değil. Erkeklerin hayatımda zayıf noktam olmasından ziyade hayatıma giren erkeklerin her bakımdan zayıf olmaları ortak noktalarıydı. Bu onların kabahati değil elbette.
Bir keresinde çok yeraltı bir abi ile tanışmıştım. Kendisi çoklu sanatlar ile uğraşıyordu. Resimse resim, heykelse aha bir sürü kalıp cinsinden. Çok aykırıydı çoook ama benim gibi bir kadını kaldıracak kadar aykırı olamadı. Neymiş efendim çok cool muşum. Peki ya sen nesin düdük efendi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder