8 Mart 2010 Pazartesi

john

john artık beni beğenmiyor. çünkü en yakın arkadaşı david ile sevgili oldum. bilmiyorum neden bir süre her ikimizle görüşmedi. hatta çok sinir bozucu tavırlar takınarak bir süreliğine bile olsa canımdan bezdirdi.
olay nasıl mı oldu?
john ile yaklaşık 10 yıldır tanışıyorum. ortak bir arkadaşımız bizi tanıştırdı. o sırada benimle ilgilenmes,ne imkan yoktu çünkü mike ile evliydim. ancak erkekleri bilirsiniz. karşılarındaki engeller ne kadar çetin olursa onlar da o kadar aşka gelirler. ahırın kapısını çifteleriyle kırmak için çabalayan eşekler gibidirler. ama benim bu bezlerde tarağım olmadığı için john'ın bu eşşek hareketlerine yüz vermemiştim. neyse efendim gel zaman git zaman yıllar geçti. ben mike dan ayrıldım. bilirsiniz evliyken yara alan arkadaşlıklar boşanınca yavaş yavaş eskiye döner. eh akşam sizden her şartda yemek yapmanızı bekleyen biri olmayınca hayat daha farklı olur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder