8 Mart 2010 Pazartesi

john II

evet, john ile yakınlaşmaya başladık. uzun süredir kimse ilişkisi yoktu. bir anda daha popüler bir adam olmuştu. çünkü daha iyi para kazanmaya başlamıştı. gerçi pintiliği devam ediyordu. ama en azıdan bir bira ısmarlayabiliyordu.
john, keyifli bir adamdır. buna diyeceğim yok. ama yakın arkadaşı david ile nedense beni bir türlü bir araya getirmek istemiyordu. ancak bir akşam kader ağlarını ördü ve david ile tanıştım. david aptalın tekiydi. ama bu onunla olmam için engel değildi. çünkü david, bir kadına nasıl davranması gerektiğini bilen bir aptaldı.
tanıştığımız ilk andan itibaren benimle ilgilendi. bu yetmiyormuş gibi ilgilendiğini de belli etti. ey ahmak erkek ahalisi, işte yaptığınız en büyük hata. aha 8 mart dünya emekçi kadınlar gününde buradan size yazıyorum. yaptığınız en büyük eşşeklik hoşlandığınız kadına doğru dürüst bunu belli etmemeniz.
david aptaldı ama kadın ruhunu iyi biliyor. bu nedenle onun telefonu alıp, ertesi gün beni arayıp buluşma teklifine hemen evet dedim.
beni yemeğe çıkarttı. çok eğlenceli bir gece geçirdik ve sonra eve bıraktı.
ertesi günm tekrar aradı ve yeniden buluşmak istediğini söyledi. böyle aptala can kurban...
hayal kurmak için bana alan açan david ile o gece buluştum. ve birlikte çok güzel bir gece geçirdik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder